Bakkerij van Leur in Veghel bestaat dit jaar 85 jaar. Jan van Leur staat als derde generatie aan het roer van de winkel, die inmiddels is uitgegroeid tot een keten van vier vestigingen. Hoogste tijd voor een strategische sessie vond hij, waarin een puntje op de horizon wordt gezet voor de bakkerij. Waar gaan we de komende tijd naartoe? En waar willen we staan in 2022?
Er zijn een aantal individuele sessies georganiseerd met een strategische coach, maar er is ook een kernteam van 4-5 stakeholders opgezet die betrokken worden bij het proces. Jan van Leur wilde een bijeenkomst met het hele team; bakkers, logistiek medewerkers, het management en een adviespartij om het geheel vorm te geven.
In een brainstormsessie zijn zij de nieuwe visie voor het bedrijf gaan ontdekken. De sessie werd begeleid door Buro KEET en visueel gefaciliteerd door Eva van Babbels in Beeld. Er werd gewerkt in drie fases; een introductie van Jan van Leur over het waarom van de sessie, een reeks prikkelende vraagstellingen, en een workshop waarin de ideeën op papier concreet gemaakt werden.
In onderstaande visuals zijn alle creatieve uitspattingen van het team goed terug te zien. We kijken terug op een super leuke en inzichtelijke bijeenkomst!